یکی خبر 2تا ببر

یکی بخیر 2 تا ببر

خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل

خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل

برای خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل اصل که در ماهواره تبلیغات آن انجام میگیرد را میتوانید از سایت تخصصی عرضه کننده لمینت متحرک دندان با قیمت مناسب تهیه کنید. ما همچنان در کنارتان هستیم تا بهترین خدمات ارزنده را برای مشتریان گرامی ارائه دهیم و سعی میکنیم تا بهترین کیفیت از محصول را در اختیارتان قرار دهیم. اسنپ آن اسمایل که در این فروشگاه به فروش میرسد از بهترین کیفیت مواد اولیه ساخته شده و موقع استفاده جذابیت چهره شما را نیز چند برابر میکند.

فروش آنلاین اسنپ آن اسمایل

همه‌ی ما میدانیم که دندان‌ها عضو اصلی و عنصر زیبایی صورت است که اگر به آنها رسیدگی نشود اعتماد به نفس را کاهش می‌دهد. به همین دلیل سعی نمودیم تا برای افرادی که دسترسی آسان به محصول لمینت دندان ندارند بتوانند با خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل زیبایی خود را نیز دوباره تجربه کنند. البته که ۵۰% زیبایی صورت به دندان‌ها بر میگردد و اگر رنگ آن تیره و یا زرد شود و شکسته باشد فقط یک راه حل میتواند آن را پوشش دهد. پس اگر شما هم از این مشکلات رنج میبرید بهتر است که اسنپ ان اسمایل را از سایت رسمی خریداری کنید.

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل

قیمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

لمینت متحرک ترو اسمایل اورجینال

قیمت : ۱۸۰ هزار تومان

خرید پستی لمینت

 

 

فیلم استفاده و تنظیم اسنپ آن اسمایل

ما در کنارتان به فکر سلامتی و زیبایی شما هستیم! فرقی نمیکند خانم باشید یا آقا هر سایز فکی که داشته باشید تفاوت نمیکند و نگران این قضییه نباشید. زیرا با خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل براحتی میتوانید بر روی فرم دندان و حالت آن سایز بندی یا قالب گیری کنید و از آن استفاده کنید.

سوالا پر تکرار خرید آنلاین اسنپ آن اسمایل

آیا هنگام استفاده میتوان با آن غذا خورد؟

این سوال بسیاری از مشتریان است و باید بگوییم بله میتوانید غذاب بخورید ولی باید مراعات کنید. یعنی خیلی آرام و به مقدار کم باید غذا را داخل دهانتان قرار دهید و بجوید.

آیا اسنپ اسمایل نیاز به تمیز کردن دارد؟

بله حتما هر شب پس از استفاده باید آن را همانند دندان تمیز کنید و لایه‌های کناری آن را با مسواک تمیز کنید.

آیا این محصول کا نقاط دندان را پوشش می‌دهد؟

بستگی دارد که شما برای چه قسمتی از دهان میخواهید استفاده کنید. اگر تمرکز شما روی دندان‌های جلویی شماست بله کاملا دندان‌ها را پوشش میدهد و روی دندان‌های آسیاب روزنه باز دارد تا بتوانیم راحت غذا را بجوید.

اگر دندان جلو شکسته باشد میتوان آن را مخفی کرد؟

با خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل بدون هیچگونه مشکل براحتی میتوانید دندان جلو را به عنوان لمینت متحرک پوشش دهید. مواردی از جمله شکستگی دندان، افتاده یا خراب شدن شامل این موضوع میشود.

اگر دندان آسیاب نداشته باشیم میتوان از اسنپ اسمایل استفاده نمود؟

اگر دندان آسیاب نداشته باشدی چند حالت پیش می‌آید. دندان آسیاب سمت راست یا چپ اگر یک یا دو عدد از آنها باشد میتوانید از آن استفاده کنید. ولی اگر میخواهید پوشش کامل داشته باشد میتوانید از لمینت True Smile استفاده کنید که این لمینت به طور کامل دندانهای شما را نیز پوشش می‌دهد.

در نظر داشته باشید هر گونه مشکل در ثبت سفارش آنلاین و یا سوالی در این زمینه دارید میتوانید از بخش تماس با ما سوالات خودتان را با ما در میان بگذارید.

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل

قیمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

لمینت متحرک ترو اسمایل اورجینال

قیمت : ۱۸۰ هزار تومان

خرید پستی لمینت

 

 

2 دیدگاه

    1. سلام برای خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل میتوانید بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خودتون رو ثبت کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *